Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έπρεπε... αλλά δεν έγινε

Πριν από πέντε χρόνια έπρεπε αυτή η μέρα να είναι η αρχή της μεγαλύτερης ευτυχίας μου. Πριν από πέντε χρόνια έπρεπε να ζω το παραμύθι μου, το όνειρό μου. Έπρεπε... Έτσι μου το είχαν υποσχεθεί. Έτσι μου το είχαν πλάσει.
Έπρεπε...




Και όμως, δεν έγινε. Ο κόσμος μου γκρεμίστηκε όπως και το παραμύθι μου, το όνειρό μου. Και μέσα από τα κομμάτια μου βρήκα τη δύναμη να βγω ξανά στο φως και να διεκδικήσω καινούργια όνειρα, διαφορετικούς κόσμους, νέα παραμύθια. Αλλά αυτήν τη φορά κατάφερα να τους πλάσω μόνη μου και να μην περιμένω από άλλους τίποτα.

Βλέπετε δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι το ίδιο δυνατοί ή το ίδιο θαρραλέοι. Δεν έχουμε όλοι το κουράγιο ή και τη διάθεση να δίνουμε μάχη για τα όνειρά μας. Άλλοι επαναπαύονται, άλλοι παραιτούνται, άλλοι δειλιάζουν. Αυτοί, οι δειλοί, συνηθίζουν να ζουν το όνειρο στο μυαλό τους. Πλάθουν τον δικό τους κόσμο, τη δική τους ιστορία και ποτέ δεν τολμούν να την κάνουν πραγματικότητα. Και μαζί με τον εαυτό τους απογοητεύουν και όποιον αφελή τολμήσει να τους εμπιστευεί και κυρίως να τους πιστέψει.


Και σκέφτομαι... Έπρεπε  όλα να ήταν αλλιώς. Έπρεπε να είχαν γίνει όλα αυτά που περίμενα. 
Και μετά συνειδητοποιώ πως αν είχαν γίνει, σήμερα δεν θα ήμουν εδώ. Αν είχαν γίνει δεν θα ήμουν αυτό που είμαι σήμερα. Οπότε δεν ξέρω αν έπρεπε αλλά σίγουρα ξέρω ότι αν είχαν γίνει εγώ θα ήμουν διαφορετική. Σίγουρα υπήρχει ένα ανώτερο σχέδιο... Σίγουρα οι πράξεις μας έχουν συνέπειες, σίγουρα φέρνουν δράση και αντίδραση. Και σίγουρα πλέον είμαι πεπεισμένη πως έπειτα από πέντε χρόνια η μέρα εκείνη που έμελλε να είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της μέχρι τότε ζωής μου, έγινε μάθημα ώστε να ζήσω την ευτυχία που μου άξιζε αλλά με άλλον τρόπο, έναν τρόπο πλήρη και συγκλονιστικό. 





Και πως εκείνη η μέρα έγινε το ξεκίνημα για μια εντελώς διαφορετική απ' ό,τι είχα υπολογίσει ζωή. Και τελικά η ευτυχία βρίσκει τον δρόμο της και τον τρόπο να σε βρει. Ιδίως όταν αυτή η ζωή σου το χρωστάει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη στην αισθηματική λογοτεχνία

Μία σκέψη έχει τρυπώσει στο μυαλό μου και δεν μπορεί να φύγει. Πριν από λίγες ημέρες διάβασα ένα Άρλεκιν από τη δεκαετία του '90 και θύμωσα. Θύμωσα τόσο πολύ! Με γέμισε τοξικότητα και θλίψη και μαζί και ανακούφιση που επιτέλους έχουμε τη δύναμη να αλλάξουμε... την ιστορία. Θυμήθηκα τον λόγο για τον οποίο θέλησα να γράψω ιστορίες αγάπης και τι δεν μου άρεσε σ' αυτές που διάβαζα στα εφηβικά μου χρόνια. Ποτέ δεν μου άρεσαν οι άντρες-κυρίαρχοι-αφέντες και οι γυναίκες-παρθένες (στη συμπεριφορά)- υποτακτικές.  Άντρες που επέβαλαν το εγώ τους, έδιναν εντολές, δεν δέχονταν αντιρρήσεις, έλεγχαν το άβουλο θηλυκό με γοητεία και σεξ και σε όλες τις σελίδες κυριαρχούσε αυτή η τοξική αρρενωπότητα. Άντρες που χτυπούσαν το χέρι στο τραπέζι και έλεγαν "σκάσε" και μπορεί να έριχναν και καμία ελαφριά γιατί "έτσι είναι οι άντρες" και οι γυναίκες το θεωρούσαν αρρενωπό και σέξι και ποθητό και επιθυμητό.  Γυναίκες που νόμιζαν ότι είχαν προσωπικότητα αλλά η μόνη έγνοια ήταν να μην

ΠΟΥ ΠΑΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ;

Είναι ένα ερώτημα που το έχουμε κάνει όλοι. Ερωτευόμαστε σφόδρα έναν άνθρωπο κι ένα πρωί... το απόλυτο κενό... Προχωράμε στη ζωή μας σαν να μην υπήρξε ποτέ. Κι όμως αυτός ο άνθρωπος κάποτε σήμαινε τα πάντα για εμάς! Οπότε; Πού πάει τόσός έρωτας; Τόσα παράφορα συναισθήματα; Τόσα σ' αγαπώ για πάντα; Προσωπικά κατέληξα σε μία απάντηση. Απλώς πεθαίνει. Σβήνει και χάνεται. Εξατμίζεται. Ξεκινά με πάθος και φόρα για να καταλήξει ένα φάντασμα. Ο έρωτας, ναι πεθαίνει, αλλά αν πραγματικά αγαπάμε έναν άνθρωπο, ανεξαρτήτως της κατάληξης της σχέσης μας, απλώς συνεχίζουμε να αγαπάμε. Γιατί άλλωστε η αγάπη είναι ανιδιοτελής και μπορεί να υπάρξει σε πολλές μορφές. Αδερφική, πατρική, μητρική, φιλική, επαγγελματική... πόσες ακόμη μπορείτε να σκεφθείτε. Και φυσικά η αγάπη ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που κάποτε υπήρξαν τα πάντα ο ένας για τον άλλο. Όταν η σχέση τελειώνει, ο έρωτας έχει τελειώσει προ πολλού, καθώς ως μοφή δεν διαρκεί σε όλη τη διάρκεια της σχέσης ούτε σε όλη τη διάρκεια της ζωής τ

Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ... ΠΟΝΑΕΙ!

Μάτια που δεν βλέπονται, γρήγορα λησμονιούνται λέει ο θυμόσοφος λαός μας. Από την άλλη, υπάρχει και το εκ διαμέτρου αντίθετο μότο "δεν θέλω να σε βλέπω συχνά, θέλω να μου λείπεις". Περί γούστου κολοκυθόπιτα. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η απόσταση ενδυναμώνει τον έρωτα ούτε ότι τον αποδυναμώνει. Όταν τρελαίνεσαι για έναν άνθρωπο θέλεις να τον βλέπεις συνέχεια, να τον ζεις, να τον αναπνέεις, να τον αγγίζεις, να είναι κάθε μέρα σαν την πρώτη φορά που τον είδες. Να έχεις ακόμη καρδιοχτύπι και αγωνία, λαχτάρα, πόθο, επιθυμία... Δεν είμαι από αυτές που θεωρούν ότι ο άλλος είναι δεδομένο όταν βλέπεστε συνέχεια, αλλά από εκείνες που ζουν τη στιγμή με τον αγαπημένο τους σαν να είναι η τελευταία. Σήμερα είστε μαζί, αύριο; Ανασφάλεια, θα μου πείτε. Μπορεί, τι να πω! Δεν έχω μάθει να βάζω ταμπέλες στο συναίσθημα ούτε ακολουθώ στρατηγική και σχέδιο... τυλίγματος. Αυτό που αισθάνομαι και σκέφτομαι το λέω, το ζω... το ζω μέχρι μέσα στην ψυχή μου, κάτω από το πετσί μου και δεν χορταίνω...