Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αξέχαστοι γυναικείοι ρόλοι

Μπορεί οι «Νοικοκυρές» και η παρέα του «sex and the city» να έχτισαν άλλο πρότυπο για τους θηλυκούς ρόλους, όμως στην... καρδιά του τηλεθεατή, η Ντένη από τους «Δυο ξένους» και η Κορίνα από τα «Εγκλήματα» έχουν ξεχωριστή θέση!

Πολλές από τις ηθοποιούς που βλέπουμε μέχρι σήμερα στην ελληνική τηλεόραση οφείλουν την καριέρα τους σε έναν μόνο ρόλο. Πάνω στο ιδιαίτερο φιζίκ τους, στο ταλέντο, στην ομορφιά και στο ξεχωριστό τους μπρίο δομήθηκαν οι ρόλοι που τις έκαναν γνωστές. Για μερικές από αυτές, κυρίως για όσες έκαναν τα πρώτα τους βήματα στις αρχές της ιδιωτικής τηλεόρασης, αυτός ο πρώτος ρόλος ήταν και ο καθοριστικός, καθώς τις έφερε σε επαφή με το ευρύ κοινό.

Με τζιν πουκαμίσες, καπέλα, φαρδιές παντελόνες και καφτάνια, που ήταν τότε της μόδας, η Μυρτώ Αλικάκη έγινε sex symbol από τη μια μέρα στην άλλη όταν το Σεπτέμβρη του 1993 μας συστήθηκε για πρώτη φορά ως «Αναστασία» στην ομώνυμη ερωτική σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου. Οι ερωτικές σκηνές της άλλοτε με τον γιο, Αλκη Κούρλουλο, και άλλοτε με τον πατέρα, Μηνά Χατζησάββα, που σήμερα φαίνονται αθώες στα μάτια των τηλεθεατών, τότε θεωρήθηκαν τολμηρές και έκαναν τη Μυρτώ Αλικάκη πρόσωπο της εποχής.

Το ίδιο τυχερή στην καριέρα της υπήρξε και η Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους σε έναν δύσκολο ρόλο, αυτόν της τσιγγάνας Ερατώς, που ερωτεύεται τον μπαλαμό Απόστολο Γκλέτσο. Δύσκολο αφενός επειδή πρωταγωνιστούσε στο πλευρό του ορμητικού Απόστολου, που τότε ήταν και στα «ντουζένια» του, αφετέρου λόγω της δημοσιότητας που πήρε η σειρά, η οποία έκανε ρεκόρ τηλεθέασης για τη δεκαετία του '90 με 76% ξεπερνώντας ακόμη και το μουντιάλ της Γαλλίας, που διεξήχθη την ίδια χρονιά. Η ίδια έχει δηλώσει πως δεν μπόρεσε να απολαύσει την επιτυχία της.

«Ημουν πολύ μικρή και πολύ κόντρα στο προφίλ της δημοσιότητας. Τώρα θα το ζούσα πολύ πιο χαλαρά. Προσπάθησα να το διαχειριστώ σε επαγγελματικό επίπεδο γιατί με ταύτιζαν με τον ρόλο της Ερατούς». Αλλά και μία από τις πιο σέξι Ελληνίδες, η Δήμητρα Ματσούκα, καθιερώθηκε στη μικρή οθόνη μέσα από έναν κωμικό ρόλο, μάλιστα. Ο Βασίλης Νεμέας στο «Κάτι τρέχει με τους δίπλα» δημιούργησε έναν ρόλο που ταίριαξε γάντι στη Δήμητρα Ματσούκα. Τον ρόλο της Γωγώς, μιας λαϊκής τραγουδίστριας που προσπαθεί να περάσει στον κόσμο της διανόησης για τα μάτια ενός αποτυχημένου ζωγράφου (Κλέων Γεωργιάδης) που τη θέλει μόνο για το κορμί της...

Αλλη μια περίπτωση ηθοποιού που έγινε γνωστή μέσα από τον ρόλο της ήταν αυτή της Εβελίνας Παπούλια ως Μαρίνας Κουντουράτου στους «Δύο ξένους». Ενας ακόμη ρόλος που ξεχώρισε στην ίδια σειρά ήταν αυτός της Ντένης Μαρκορά. Η Ντίνα Κώνστα σε δεύτερο ρόλο κατάφερε να ξεχωρίσει με τις δηλητηριώδεις ατάκες της στους καυγάδες με τη Φλοράνς - Χρυσούλα Διαβάτη, με τη Μαρούσκα Καλλιόπη Ταχτσόγλου («Ντα γκασπαζά») αλλά και οι διάλογοι με την άφαντη φίλη Νινέτα που έχουν κάνει τον ρόλο γκρουπ στο Facebook ενώ υπάρχει και χαρακτήρας με προφίλ στο twitter.


Φανατικούς τηλεθεατές έχουν ακόμη και οι επαναλήψεις των «Εγκλημάτων», μιας από τις καλύτερες σειρές της ελληνικής τηλεόρασης, με τη Μαρία Καβογιάννη ως Κορίνα. Η ηθοποιός καταφέρνει με αυτοσχεδιασμούς και το δικό της μοναδικό στυλ να αποδώσει τον χαρακτήρα της απελευθερωμένης Κορίνας στο μάξιμουμ και τελικά να τον απογειώσει.

Ο κωμικός ρόλος όμως που μας έχει... στοιχειώσει λόγω των συχνών και ασταμάτητων επαναλήψεων εδώ και μια δεκαετία είναι αυτός της Ελένης Ράντου στο «Κωνσταντίνου και Ελένης».

Αξέχαστος είναι και ο ρόλος της Χριστίνας Μαρκάτου που υποδύεται η Αννα Παναγιωτοπούλου στο Dolce Vita, μια από τις πιο αγαπητές κωμικές σειρές των '90s, που ως πάμπλουτη εργοστασιάρχης ερωτεύεται τον παραλίγο γαμπρό της Αντώνη (Θανάσης Ευθυμιάδης), ενώ στην ίδια σειρά η Κατιάνα Μπαλανίκα ως Σάσα «κάνει πλάτες» στο παράνομο ζευγάρι σε έναν ρόλο που μας έχει χαρίσει ξεκαρδιστικές ατάκες.

Η Βίκυ Σταυροπούλου κάνει μόδα τα «λίγα κιλά παραπάνω» στο «Είσαι το ταίρι μου» όταν καταφέρνει να φύγει στο φινάλε με το πιο ωραίο αρσενικό της σειράς (Αλέξανδρο Γεωργούλη) ενώ τέλος στην πάλη ανάμεσα σε Ζουμπουλία, Θεοπούλα και Ντάλια, κερδίζει η τελευταία, με τον ρόλο που απογείωσε υποκριτικά τη Σμαράγδα Καρύδη.


ΠΗΓΗ: TV ΕΘΝΟΣ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μάθημα ζωής η απώλεια...

Ο θάνατος ενός πολυαγαπημένου προσώπου είναι βαρύ, συναισθηματικό φορτίο. Αφήνει ανεπούλωτες πληγές και βαθύ τραύμα. Όταν πέθανε ο πατέρας μου πριν από τρεις μήνες, κάποιοι φίλοι μου είπαν ότι τώρα ήρθε η ώρα να ωριμάσω. Δεν ξέρω αν βοηθάει ο θάνατος ενός γονιού στην ωρίμαση, αλλά σίγουρα είναι τεράστια αλλαγή στην καθημερινότητα, στη ζωή σου. Ανατρέπει τις ισορροπίες σου και τη συναισθηματική σου σταθερότητα. Δημιουργείται μία νέα πραγματικότητα στην οποία πρέπει να αντεπεξέλθεις και να προσαρμοστείς. Και πέραν όλων των άλλων είναι η θλίψη και το πένθος που πρέπει να διαχειριστείς. Φορτίο ασήκωτο να πάρει. Εκεί που τη μια στιγμή χαμογελάς ή και γελάς με κάτι πραγματικά αστείο, εκεί βυθίζεσαι σε μια απαράμιλλη απελπισία. Κάθε μέρα είναι ένας αγώνας επιβίωσης και συνειδητοποίησης. Οι περισσότεροι λένε πως ο χρόνος είναι γιατρός, αλλά όπως σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο χρόνος δεν γιατρεύει... τουλάχιστον όχι το τραύμα της απώλειας, μιας απώλειας που όσο τη συνειδητοποιείς τόσο περισσό...

Ζήσε! Και αγάπα!

Κάποτε ένας πολυ αγαπημένος μου άνθρωπος μου είχε πει ότι ο θάνατος είναι το μόνο βέβαιο καθώς ούτε η γέννηση είναι δεδομένη. Η αλήθεια είναι ότι τον είχα κοιτάξει κάπως στραβά όταν μου το είπε, αλλά αντιλήφθηκα αμέσως τη σκέψη του και την πραγματικότητα που έκρυβε η κυνική, για εμένα, διαπίστωσή του Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, οδηγώντας στη δουλειά μου, περνώ έξω από το ΚΑΤ. Και κάθε μέρα, αυτό που σκέφτομαι είναι ότι είμαστε τυχεροί που είμαστε απέξω, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι αρκετοί ειναι εκείνοι που ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά καθημερινά σ' ένα δωμάτιο νοσοκομείου. Από την ημέρα που έφυγε από τη ζωή ο πατέρας μου, έχω ανανεώσει τη θεωρία μου σχετικά με τη ζωή μας και το πόσο ευγνώμονες πρέπει να είμαστε που συνεχίζουμε όρθιοι τον καθημερινό αγώνα. Ο πόνος από τον χαμό του πατέρα μου είναι αβάσταχτος. Προσπαθείς να παρηγορηθείς επικαλούμενος χίλιες δικαιολογίες: ότι ειναι καλύτερο ένας καρκινοπαθής να φεύγει όσο το δυνατόν γρηγορότερα αν είναι να ταλαιπωρείται χρόνι...

Ξεκαθαρίσματα από την αρχή

Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή σου, που όλα όσα έχεις ζήσει, απώλειες, απογοητεύσεις, απορρίψεις, πληγές, αλλά και χαρές, έρωτες επιτυχίες, γιορτές, να γεννήσουν τέτοια συναισθήματα μέσα σου, που να κάνουν επιτακτική την ανάγκη για ένα τελικό ξεκαθάρισμα. Να αγαπάς τελικά μόνο αυτούς που σε αγαπούν ειλικρινά και με πράξεις, να αποκλείσεις οριστικά τους υποκριτές και συμφεροντολόγους, να ξεχάσεις όσους σε πλήγωσαν, να κρατήσεις κοντά σου μόνο όσους στάθηκαν όρθιοι δίπλα σου σε λιακάδα και καταιγίδα. Φταίει ο ανάδρομος, φταίει το ζώδιο, φταίνε οι πλανήτες, φταίει το τραγικό δίσεκτο, φταίει ότι πλησιάζουν τα γενέθλιά μου; Δεν ξέρω! Μπορεί να φταίει ο ίδιος μου ο εαυτός. Αλλά, πραγματικά, είμαι σε μια στιγμή -και ίσως και μια ηλικία- που πλέον κουράστηκα με τα ψεύτικα λόγια και χαμόγελα, τις δημόσιες σχέσεις και τη ματαιοδοξία. Και κυρίως κουράστηκα με το ψέμα και την αχαριστία, που όσο κι αν προσπαθώ να ξεχνώ και να αδιαφορώ, συνεχώς επανέρχονται πρόσωπα, καταστάσεις και γεγονότα στη μ...