Πενήντα ένα χρόνια μετά τον θάνατό της η Marilyn Monroe ορίστηκε από τη Chanel το νέο πρόσωπο στη διαφημιστική καμπάνια για το πιο παλιό και διάσημο άρωμα του οίκου το Νο 5. Άλλωστε, εκείνη ήταν που είχε εκδηλώσει την αδυναμία της γι' αυτό, αποκαλύπτοντας ότι φοράει μόνο αυτό όταν κοιμάται!
Αργότερα, μέσα στο φθινόπωρο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τηλεοπτικά σποτ και αφίσες της θρυλικής σταρ. Η αρχειακή φωτογραφία είναι από τον φακό του Ed Feingersh και απεικονίζει τη Marilyn να βάζει άρωμα στο διάσημο ντεκολτέ της.
Ο οίκος μόδας πρόσφατα ανακάλυψε μία ηχογράφηση της αείμνηστης σταρ από το 1960 οπότε έδωσε συνέντευξη στον Georges Belmont, τότε διευθυντή του περιοδικού Marie Claire, και στον οποίο μιλά για το τελετουργικό της πριν από τον ύπνο.
Αργότερα, μέσα στο φθινόπωρο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τηλεοπτικά σποτ και αφίσες της θρυλικής σταρ. Η αρχειακή φωτογραφία είναι από τον φακό του Ed Feingersh και απεικονίζει τη Marilyn να βάζει άρωμα στο διάσημο ντεκολτέ της.
Ο οίκος μόδας πρόσφατα ανακάλυψε μία ηχογράφηση της αείμνηστης σταρ από το 1960 οπότε έδωσε συνέντευξη στον Georges Belmont, τότε διευθυντή του περιοδικού Marie Claire, και στον οποίο μιλά για το τελετουργικό της πριν από τον ύπνο.
"Ξέρεις, μου κάνουν διάφορες ερωτήσεις. Τι φοράς ενώ κοιμάσαι; Την μπλούζα της πιτζάμας; Το παντελόνι της πιτζάμας; Νυχτικό; Οπότε απαντώ “CHANEL No.5," γιατί αυτή είναι η αλήθεια… Κι επίσης δεν θέλω να πω κοιμάμαι γυμνή. Αλλά αυτή είναι η αλήθεια!".
Το No. 5 θεωρείται το πιο κλασικό άρωμα και πρώτη φορά βγήκε στην αγορά το 1921. Τότε η Gabrielle Chanel είχε πει: "Θέλω το άρωμα μιας γυναίκας να μυρίζει γυναίκα!".
Το No. 5 θεωρείται το πιο κλασικό άρωμα και πρώτη φορά βγήκε στην αγορά το 1921. Τότε η Gabrielle Chanel είχε πει: "Θέλω το άρωμα μιας γυναίκας να μυρίζει γυναίκα!".
Η Monroe αναλαμβάνει τα ηνία της διαφήμισης του αρώματος μετά τον Brad Pitt, ο οποίος αμείφθηκε με 7 εκατ. δολάρια ως το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας.
ΠΗΓΗ: DAILY MAIL
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου